Shelly Sterk zegt het gewoon: "De meeste vrouwen hebben geen humor"
Linkse inclusieve woke wolkjes, kom er maar in
Mannen roeptoeteren natuurlijk al jaren dat vrouwen (en Duitsers) geen humor hebben, maar dan is het toch even fijn dat Shelly Sterk het gewoon even bevestigt.