Wie als eerste beweegt moet een maand lang de was doen
Dat wordt vanavond slapen op de bank
De was doen is waarschijnlijk de meest deprimerende huishoudelijke taak die er bestaat. Logisch dus dat je er álles aan doet om die eindeloze berg sokken en onderbroeken te ontwijken.
Deze gozer nam zijn ontwijkingstactiek wel héél serieus en verzon spontaan een nieuwe challenge: wie als eerste beweegt, doet een maand lang de was. En ja, als je vriendin dan net met haar handen vol zware boodschappentassen de tuin in komt lopen, is dat hét moment om de tuinslang vol op haar bakkes te zetten.