Chaos in Den Haag na moeizame 4-2 overwinning van Marokko op het WK
De politie stond erbij en keek ernaar
Gisteravond nam Marokko het op tegen het altijd lastige Haïti en nadat ze twee keer op achterstand kwamen, wisten ze uiteindelijk de moeizame wedstrijd naar zich toe te trekken.
Of ze ook de volgende tegenstander van het Nederlands elftal worden is nog even afwachten, maar het overwinningsfeestje werd in Den Haag natuurlijk weer ouderwets op het kruispunt gevierd. De politie stond erbij en keek ernaar, want dit hoort er nou eenmaal bij... ofzo?