Navulling van aansteker veroorzaakt zieke explosie in een wasserette Fails
Auteur
03/04/2023 17:07

Navulling van aansteker veroorzaakt zieke explosie in een wasserette


Dat je beter niet op maandag naar deze wasserette in het Spaanse 'A Coruña' kunt gaan laat deze video overduidelijk zien. Naar verluidt zou iemand de navulling van een aansteker in z'n kleding hebben laten zitten hetgeen deze explosie met schokgolf veroorzaakte. Op het moment van de knal was er gelukkig niemand meer aanwezig, maar zelfs de complete voorgevel was behoorlijk onder de indruk.

Uitgelichte artikelen

Uitgelichte artikelen

📣 Werkt er iets niet goed, of heb je feedback? Mail of app ons via WhatsApp!
Meer over
Delen

Reacties

Reacties