Man man man, heb je eindelijk de biceps van Popeye is het wéér niet goed.
Random Door massie op 17/07/2019 Het gaat niet zo lekker met de enorme biceps van de Russische Popeye Man man man, heb je eindelijk de biceps van Popeye is het wéér niet goed. Anderen bekeken ook Meer over Popeye synthol biceps ontsteking Rusland Delen Video van de dag videokanaal Reacties Gerelateerd Russisch leger toont 'Yolka': Compacte dronesloper gelanceerd uit handwapen Circushorror: Tijger springt uit arena en loopt tussen gillende menigte Simulatie laat zien wat er in eerste 30 minuten van Amerikaanse nucleaire aanval gebeurt Russisch bedrijf test ‘cyborg’-dieren als bestuurbare bio-drones Russische drones raken passagierstrein bij Charkiv: 3 doden, 2 gewonden Populair Man checkt zijn CCTV en ziet hoe zijn date zich wel heel opvallend voorbereidt Dit is wat juf Inez in haar klas draagt als het buiten 30+ graden is Opgefokt nektasje parkeert z'n BMW op oversteekplaats in Den Haag: BOETE! Oud-burgemeester Sandra Cuevas reageert op ophef over haar boezem bij WK Picdump (4668)