"Huh, ik zou toch zweren dat ik er drie had meegenomen, putain!".
Verkeer Door Blije op 11/02/2021 Au revoir: Frankrijk innoveert met zelfrijdende ambulances "Huh, ik zou toch zweren dat ik er drie had meegenomen, putain!". Vandaag ook veel bekeken Meer over Frankrijk snelweg ambulance aanhanger dashcam verkeer fail Delen Video van de dag videokanaal Reacties Gerelateerd Dit is waarom wielrenners en scherpe bochten zéker niet goed samengaan Vijf jongeren opgepakt na doodtrappen van 17-jarige Louis in Frankrijk Gifdump: Compilatie van giechelgeiten die hun eigen grootste vijand zijn Top tier performance: 112 bellen omdat je geen hellingproef kan Verkeerskunstenaar neemt navigatie wel héél serieus en pakt rotonde linksom