"HOEZO KAG IK ER NIET IN, IK HEB HELAMAAL NEIT GEDORNKEN!!" #classic
Classics Door massie op 16/07/2020 Web classic: die keer dat een zatlap op een walkie talkie moest blazen "HOEZO KAG IK ER NIET IN, IK HEB HELAMAAL NEIT GEDORNKEN!!" #classic Trending vandaag Meer over classic dronken blazen uitsmijter walkie talkie café Delen Video van de dag videokanaal Reacties Gerelateerd Kinderen krijgen praktijkles 'stoppen met drinken' van bezopen kroegtijger Bezopen Duitser heeft nogal moeite met rechte lijntjes rijden Laatste bericht van student uit Florida aan familie vlak voor crash door dronken bestuurder Amsterdams stuntwerk: Dronken dwaas rampt de boel kort en probeert te vluchten Inchecken, zuipen en wegwezen: De ideale vakantie pre-workout op 't vliegveld