Voortaan maar gewoon beide handjes aan het stuur houden hè.
Fails Door massie op 17/06/2020 Een bidon dumpen en op je fiets blijven zitten is nog best lastig Voortaan maar gewoon beide handjes aan het stuur houden hè. Op dit moment bekeken Meer over wielrenners fail afval Delen Video van de dag videokanaal Reacties Gerelateerd Gifdump: Compilatie van giechelgeiten die hun eigen grootste vijand zijn Top tier performance: 112 bellen omdat je geen hellingproef kan Smakelijke compilatie faalhazen die met eten compleet de mist in gaan Horror in Brazilië: Instructeurs duwen vrouw (21) zonder touw van brug Nachtbraker barft tegen de wind in en sleept z'n mattie direct mee de ellende in