Shelly Sterk zegt het gewoon: "De meeste vrouwen hebben geen humor" TV
Auteur
Door massie
Om 17:31

Shelly Sterk zegt het gewoon: "De meeste vrouwen hebben geen humor"


Linkse inclusieve woke wolkjes, kom er maar in

Mannen roeptoeteren natuurlijk al jaren dat vrouwen (en Duitsers) geen humor hebben, maar dan is het toch even fijn dat Shelly Sterk het gewoon even bevestigt.

Check de hele uitzending hier ⬇️

Check dit ook even!


Meer over
Delen

Video van de dag

Reacties