In 1971 kon je je schooltas wel inpakken als je haar al te lang was
Vroeger was alles beter? Niet altijd
"Vroeger was alles beter", hoor je de boomers weleens zeggen. Nou, dat valt ook wel mee. In 1971 werd de jonge William van school gestuurd omdat zijn haar nét iets te lang was. De keuze was simpel: naar de kapper of opdonderen.
Man buns in de ban
William koos voor optie twee. Tegenwoordig zouden ze daar waarschijnlijk eerst drie commissies op zetten, een ouderavond organiseren en een boze Facebookgroep rijker zijn. We zijn heel benieuwd hoeveel man buns er vandaag nog over zouden blijven als ze die regel opnieuw invoeren?