In 1971 kon je je schooltas wel inpakken als je haar al te lang was Bizar
Auteur
Om 10:02

In 1971 kon je je schooltas wel inpakken als je haar al te lang was


Vroeger was alles beter? Niet altijd

"Vroeger was alles beter", hoor je de boomers weleens zeggen. Nou, dat valt ook wel mee. In 1971 werd de jonge William van school gestuurd omdat zijn haar nét iets te lang was. De keuze was simpel: naar de kapper of opdonderen. 

Man buns in de ban 

William koos voor optie twee. Tegenwoordig zouden ze daar waarschijnlijk eerst drie commissies op zetten, een ouderavond organiseren en een boze Facebookgroep rijker zijn. We zijn heel benieuwd hoeveel man buns er vandaag nog over zouden blijven als ze die regel opnieuw invoeren?

TT/anderetijdenntr

Veel besproken


Meer over
Delen

Video van de dag

Reacties