Vindicat-bal: "Als je in clubje 1 zit, gaan chicks gewoon op je l*l zitten" Virals
Auteur
Door massie
Om 14:01

Vindicat-bal: "Als je in clubje 1 zit, gaan chicks gewoon op je l*l zitten"


Vo voor clubje 1

Het studentenleven in Groningen: voor de één een droom, voor de ander een tikkeltje moreel 'flexibel'. Er is een video opgedoken waarin een student even haarfijn uitlegt hoe de hiërarchie werkt binnen de Groningse studentenvereniging Vindicat.

We horen onze advocaat in spe ongegeneerd opscheppen over zijn status en de vermeende voordelen die dat met zich meebrengt:

Als jij bij clubje 1 zit, dan zit je in het beste huis. Mijn broer zegt altijd: 'Ik zit bij clubje 1, dan gaan... chicks gaan gewoon op je ll zitten omdat je clubje 1 bent.' Vindicat is een kaaaanker gekke vereniging. Daarom, kijk. En als jij zegt 'Ik zit nu in het beste huis van Groningen', dan zeggen al die sletten allemaal 'Oké, geef me je lul nu'.

Retepopulair, checken dus!


Meer over
Delen

Video van de dag

Reacties