Dat een sprong misgaat is vervelend, maar landen op je ballen is wel extra pijnlijk.
Fails Door W. Ortel op 01/08/2019 Parkourknakker kan het krijgen van kinderen na deze sprong wel vergeten Dat een sprong misgaat is vervelend, maar landen op je ballen is wel extra pijnlijk. Trending vandaag Meer over Delen Video van de dag videokanaal Reacties Nieuw Bezoekers Defqon.1 slopen terrein nadat festival werd afgelast dankzij code rood Heleen van Royen twijfelt: Kun je met dit setje nog gewoon naar kantoor? Terugkijken: Nederland wint met 1-3 van Tunesië en is groepswinnaar! Vijf jongeren opgepakt na doodtrappen van 17-jarige Louis in Frankrijk Klagende influenceurrrrrrr met een bekakte rrrr rrrraadt elektrrrische auto af