Of zou 'ie misschien geen xDrive hebben? (Als dat überhaupt bestaat..?)
Fails Door massie op 21/01/2021 Dit is dus waarom je winterbanden onder je BMW X6 schroeft Of zou 'ie misschien geen xDrive hebben? (Als dat überhaupt bestaat..?) joejoe Nog meer interessants Meer over winter sneeuw heuvel winterbanden glad fail BMW X6 Delen Video van de dag videokanaal Reacties Gerelateerd Dit is waarom wielrenners en scherpe bochten zéker niet goed samengaan Gifdump: Compilatie van giechelgeiten die hun eigen grootste vijand zijn Top tier performance: 112 bellen omdat je geen hellingproef kan Opgefokt nektasje parkeert z'n BMW op oversteekplaats in Den Haag: BOETE! Smakelijke compilatie faalhazen die met eten compleet de mist in gaan