Wat je absoluut niet mag missen Featured

Een compilatie van agressieve Pitbulls

Een compilatie van agressieve Pitbulls

massie's avatar
massie 09/02/2013 om 18:51 x bekeken
pijnlijk

Mocht je nog twijfelen over de aanschaf van een Pitbull-achtige, dan zou ik toch deze compilatie nog eens checken. En ja, er bestaan heus wel goed opgevoede Pitbulls, maar toch...

avatar
flying_bison
on 09-02-2013 20:05
4
11
Reageer
rotbeesten, waarom zie iemand ze willen hebben?
avatar
StrandJutter in reactie op 30secondenverspilt
on 09-02-2013 20:08
7
3
Reageer
Totdat je echt een keer 1 agressieve voor je hebt staan, dan schijt je bagger.
avatar
30secondenverspilt
on 09-02-2013 20:11
1
13
Reageer
sommige mensen rennen weg of doen zo moelijk. hoe sterk kan 1 pitbull zijn
als je 1 arm vrij hebt trekt je toch gewoon heel de poot of start eruit van zoon beest. of douw je ff 2 vingers in zn ogen tot ze bloede. je laat je toch niet door zoon klein beest inmaken
avatar
Quinten van Holten
on 09-02-2013 20:11
4
5
Reageer
ik vind dit een beetje minderwaardig voor deze mooie dieren. pitbulls waren wel gefokt om te vechten, maar dit is een heel klein deel van de grote populatie pitbulls. en vind dit een zielige mannier om ze als vechthonden aftebeelden. Ik vind dat de eigenaren van deze dieren fout zitten, de meeste zijn los lopende honden, hiervoor is een riem uitgevonden.
avatar
nijverseel
on 09-02-2013 20:13
7
1
Reageer
ligt 9 op de 10 niet aan de hond maar aan het baasje zelf.
Mensen kopen zo een hond en denken dan 'ik ben de man'
Een hond moet opgevoed worden en niet aan zijn lot over gelaten worden.
Een kind waar je niks tegen zegt wordt later ook crapuul.
avatar
nijverseel in reactie op 30secondenverspilt
on 09-02-2013 20:16
2
2
Reageer
Probeer maar eens,die honden laten NIET los zit er van nature in.
avatar
WreckleR in reactie op 30secondenverspilt
on 09-02-2013 20:19
0
1
Reageer
@ 30secondenverspilt

Ik wil jouw wel eens zien als er een agressieve pit op je afkomt.. raspberry.
Zelfs voor iemand die zo'n soort hond heeft is het nog lastig, maar het zou mij wel lukken. dit aangezien ik zelf een AmStaff heb, niet zo bruut als een pit maar toch nog beter dan een schoot hondje
avatar
PUTA in reactie op 30secondenverspilt
on 09-02-2013 20:21
2
2
Reageer
Je hebt gelijk, je trapt dat beest in zn maag en hij ligt als een vis op het droge.
avatar
Dev in reactie op flying_bison
on 09-02-2013 20:40
3
3
Reageer
Omdat een goed opgevoede pitbull super lief en loyaal is.
avatar
Barry Schmelly in reactie op 30secondenverspilt
on 09-02-2013 20:44
0
1
Reageer
Jij weet echt niet waar je het over hebt.
avatar
Cev
on 09-02-2013 20:54
2
0
Reageer
het begint van jongs af aan, keurig de puppy cursus gedaan en dan verder met apporteren. Alleen jammer dat deze honden dat veelte leuk vinden. De baasjes hebben dat niet door en dus kunnen ze het niet onder controle houden.
Zelf heb ik 3 Mastino Napoletano's gehad en bewust nooit mee geapporteerd. Dan krijg je het zelfde als mijn eerste Sint Bernard die ik mocht ophalen voor een grote bos bloemen. Onwijs lief beest MAAR die hadden ze geleerd te apporteren met Surinaams kippenvlees. liep er een getint iemand voorbij dan werd het letterlijk zwart voor ze ogen.
avatar
annoniem in reactie op Quinten van Holten
on 09-02-2013 20:57
2
7
Reageer
het zijn ook vechthonden en geen schoothondjes ze moeten allemaal afgemaakt worden. stuk voor stuk en geen uitzonderingen. en waar slaat dat op met die riem? valse honden mogen alleen aan een riem? debiel
avatar
Jerry Jonker
on 09-02-2013 21:36
2
2
Reageer
een hond moet je je regels voor hebben, heb je die niet dan gedraagt de hond zich er ook naar, dus ook naar agressie, jammer dat dit ras altijd gezien word als gewelddadig terwijl de labrador de meeste kinderen aanvalt!
avatar
Jerry Jonker in reactie op annoniem
on 09-02-2013 21:38
2
0
Reageer
als ze dat nou ook eens doen met de mensen die anders mans kop intrappen en voor dood achter laten! opvoeding jongens, opvoeding!
avatar
MasturBateman
on 09-02-2013 22:04
2
0
Reageer
Ik haat pitbulls sowieso al, maar als ze dit soort dingen doen wordt ik helemaal lijp. Er zullen ongetwijfeld ook lieve pitbulls zijn maar deze valse honden zou ik stuk voor stuk slopen
avatar
MasturBateman
on 09-02-2013 22:07
1
1
Reageer
pak dat beest gewoon bij de poten en slingeren maar
avatar
Claes Frank in reactie op flying_bison
on 09-02-2013 22:11
5
4
Reageer
Rotbeesten zegt u?? Ik heb staffords, turkse herders, mastifs, rottweilers en bijna elk gevaarlijk ras verzorgd en de laatste stafford woog 62 kilo ( werd gebruikt voor gevechte) en die vetrouwde ik meer dan mechelaars, jack russels, chiwawa's, en noem maar op!!! zelfs mijn moeder had na het zien van Atilla ( die wat 62 kilo woog) een ander beeld van da soort!!! Je hoort hun alleen maar in het nieuws komen als ze een hond doodbijten of een mens aanvallen!!! Maar een mens WEIGERT de schone kant van zo honden te zien!! Het word tijd dat er een wet komt die verbied mensen honden te nemen als ze eenmaal honden agressief maken en bewust laten aanvallen!! Want het is door de eigenaar dat het komt en niet de hond zelf!!
avatar
Claes Frank in reactie op Dev
on 09-02-2013 22:13
0
0
Reageer
dank u!! jij snapt het ^^
avatar
k0ekert
on 09-02-2013 22:39
2
6
Reageer
de mensen die zo graag dit posten om die honden zwart te maken get a live of zoek een bom en neem een touw mee , zielig mensen alles in hokjes plaatsen .
maar goed ik zal het zo zeggen ik heb 3 engelse staff's en een kennel die ik ken heeft er 5 en daar kom ik regelmatig met mijn zoontje van drie en die kan alles met die honden oren trekken bijten knijpen bal uit de mond pakken eten uit zijn bak pakken als ze eten of wat dan ook , ligt puur aan hoe je je hond opvoed welk ras het ook is , als je wilt weten welk ras er het meeste bijt is het niet de pittbull , am-staff, of engelse staff, enige is als ze bijten tja dan bijten ze goed
avatar
ronnievr6 in reactie op k0ekert
on 09-02-2013 23:10
2
2
Reageer
ik heb zelf een am staff 3 jaar en een rednose pitt 4 jaar en die lopen altijd los met me mee. nog nooit een riem gehad en alle honden mensen kinderen gaat het goed nooit problemen gehad als je zo hond liefde geef krijg je liefde terug .
avatar
ronnievr6 in reactie op PUTA
on 09-02-2013 23:18
2
0
Reageer
jammer dat pitt achtige een kaakslot hebben hoe harder je trapt hoe harder ze vast pakken dus lekker schoppen en slaan zou een breekstick mee nemen
avatar
­
on 09-02-2013 23:23
2
1
Reageer
Mijn mening voor en na het filmpje is precies hetzelfde: geef deze honden een spuitje, en geef dan gelijk ook maar één aan de baasjes die, zodat die nooit meer een agressief monster kan trainen.
avatar
kravmaga
on 09-02-2013 23:36
1
0
Reageer
Het ligt niet aan de hond maar aan de opvoeding.
avatar
PUTA
on 09-02-2013 23:44
1
0
Reageer
ach allemaal niet zo bang zijn. trap heel zn ''slotkaak'' naar de tyfus en dan ligt ie te janken... koop anders gewoon een goudvis.
avatar
Karel Appel
on 09-02-2013 23:57
5
1
Reageer
Van mij mogen ze het houden van vechthonden helemaal verbieden. Leuk dat jullie allemaal zo ontzettend geweldig met deze beesten kunnen opschieten, bravo. Maar te veel mensen kunnen dat niet, dus waarom het risico nemen om killer machines op straat te hebben rondlopen. Prachtig argument dat Jack Russels vervelender zijn, maar een agressieve jack russel bijt geen kleuters dood.
avatar
Hannie in reactie op Karel Appel
on 10-02-2013 00:15
2
3
Reageer
Jij weet duidelijk niet wat een jack russel is.

De gemiddelde mens verkracht ook geen 5-jarige om vervolgens de anus dicht te schroeien en het kind kapot te schoppen. Toch is dat van de week gebeurt in de Arabische wereld door een vader bij zijn dochter.

Punt-kwade dingen geschieden in deze wereld. Ook al zou er een ban op elk dier komen en op alle mannen met een hogere test waarde dan x etc etc.

En de zwakken zullen altijd wel wat te zeiken hebben.
avatar
Jeroen Auwerx
on 10-02-2013 00:17
2
2
Reageer
Iedereen die hier reageert dat dit "rotbeesten zijn die allemaal afgemaakt moeten worden" : doe eens normaal. Alle honden in deze filmpjes hebben totaal geen opvoeding gehad. Deze dieren zijn met de juiste opvoeding zo lief en loyaal als elke andere hond. Degenen eigenaars in deze filmpjes mogen ze van mij daarintegen wel allemaal afmaken. Dat is gewoon dierenmishandeling.
avatar
Bert Bredewoud
on 10-02-2013 00:43
1
0
Reageer
Ik ben geen liefhebber van deze honden, maar wat vast staat is dat niet iedere bezitter van deze hond daar geschikt voor is. Als je niet in staat bent om de slechte eigenschappen van deze hond onder controle te houden dan moet je overwegen om een poedel te nemen. Het resultaat blijft het zelfde (slecht opgevoede hond) maar je richt minder schade aan.
avatar
dRuiPeR
on 10-02-2013 00:48
2
0
Reageer
MasturBateman : Ik haat pitbulls sowieso al, maar als ze dit soort dingen doen wordt ik helemaal lijp. Er zullen ongetwijfeld ook lieve pitbulls zijn maar deze valse honden zou ik stuk voor stuk slopen.

Dat zeg je nu, wacht maar tot er 2 op je afkomen en je voelt de kracht van zo'n beest, dan praat je wel anders, ik ben vroeger namelijk gebeten door zo'n hond, en ik vergeet dat nooit meer. de kracht is zo onmenselijk sterk!
Heb er 10 hechtingen aan over gehouden in mijn kuit.

Heb er zelf ook nog is één, en mijn dochter kan ook alles doen bij die hond, maar ik blijf altijd opletten want het kan ook in eens knappen en dan gaat die los.
met 100% zekerheid kan je het nooit zeggen want je want niet wat hij denkt.

avatar
dRuiPeR in reactie op Bert Bredewoud
on 10-02-2013 00:50
1
0
Reageer
zeker mee eens!
avatar
Koelants in reactie op dRuiPeR
on 10-02-2013 01:14
1
0
Reageer
Wat deze man zegt dus! Vooral die laatste alinea!
avatar
Zatlap
on 10-02-2013 01:35
0
0
Reageer
Ik kan deze dingen beter niet gaan vergelijken met een bepaald ander soort. Maar u weet vast wat ik bedoel, en wat er vervolgens mee gebeuren moet.
avatar
dik in reactie op Karel Appel
on 10-02-2013 01:47
2
0
Reageer
Kereltje, als mijne jack zijn tanden rond u keel krijgt ga je ook dood zene! Terrier ziede? Killer machines, ge weet niet wa ge zegt! Opvoeding is alles, elke hond word geboren als pup. Met bepaalde instincten ja, maar die zijn niet alles dood bijten. Eigenaars zouden veel harder moeten aangepakt worden!
avatar
dik
on 10-02-2013 01:56
1
2
Reageer
Trouwens, Skoften, waar gaat het naar toe de laatste tijd? Oude dingen posten, saaie en dan nog dit... Jullie kunnen beter, laat het terug de moeite worden om alle dagen als "eerste" sit te checken!
avatar
Quinten van Holten in reactie op annoniem
on 10-02-2013 02:28
1
1
Reageer
je kan me wel een debiel noemen maar als je goed naar de video kijkt zijn de honden die los lopen het probleem. vechthonden zijn gemaakt om te vechten en doen et daarom ook, en goed. alleen omdat ze uitgedaagd worden maakt dat hun nog geen slechte honden. het zijn prachtige beesten maar zoals nijverseel zegt HET LIGT AAN HET BAASJE. en de enige debiel die hier is is degene die zulke mooie honden dood wil hebben dus jij.
avatar
Schuimtabak
on 10-02-2013 03:54
2
1
Reageer
Ziet er niet uit echt zo'n pitbull. Komt hooguit tot z'n recht op een woonwagenkamp.
avatar
Drs van manen
on 10-02-2013 07:51
1
2
Reageer
Het is altijd de stoere man (eigenaar) met het te kleine pikkie die de Pitbull agressief maakt om zijn eigen tekortkomingen te compenseren.
avatar
FcUtreg4life
on 10-02-2013 08:59
3
0
Reageer
@RonnieVR6,

Je kan nu wel vrolijk zeggen dat jou AmStaff en Pitbull altijd los meelopen en nooit iets doen, maar eens moet de eerste keer zijn. Ik heb zelf ooit ook 'n Pitbull gehad, en die deed ook nooit wat. Was goed gesocialiseerd, geslaagd voor de puppy- en vervolgcursus, nooit geen problemen mee. En toen draaide op 'n dag d'r stoppen door en beet ze uit het niets 'n voorbijkomende fietser. Waarschijnlijk is ze van hem geschrokken, maar toch .... ze beet wel, en goed ook. Gevolg, héél veel hechtingen, 'n dikke schadevergoeding en bey bey doggie. Opvoeding is idd waar het mee begint, maar iedere hond kan ineens doorslaan, en met 'n Dog of Pitt-achtige wil je niet dat dit gebeurt. Nu heb ik 'n Amerikaanse Bull. Ook 'n schat van 'n beest, maar loslopen doet ze niet. Beter voorkomen dan genezen zeg maar.
avatar
NIXMISSMEE
on 10-02-2013 09:08
2
5
Reageer
Ik vind het een tyfus ras
avatar
Coolie
on 10-02-2013 09:46
1
0
Reageer
Gotta love m
avatar
Medic
on 10-02-2013 10:23
2
2
Reageer
wat een kut beesten.
avatar
Claes Frank
on 10-02-2013 11:25
1
2
Reageer
Wat zijn jullie voor mensen!!! De negatieve opmerkingen is niet normaal :( Als zo een hond u leven kan redden dan doen die da!! Weet heel goed dat mensen die naar het ZIEKENHUIS moeten gaan door een hondenbeet dat 80 tot 95 procent komt van een LABRADOR of GOLDEN RETRIEVER!!! Bij dit soort clipkes hoor je IEDEREEN klagen maar zodra beestje iets goeds doet dan HOOR JE NIEMAND!!!

Ik zal het altijd vvoor dit soort honden opnemen!! Ik ben niet aangevallen hierdoor, geen slechte ervaringen NIKS
avatar
D.Z
on 10-02-2013 11:29
1
2
Reageer
Vandaar.... draag een pistool.. Gewoon neerschieten.
avatar
J@c
on 10-02-2013 11:45
5
2
Reageer
Het is gewoon een onbetrouwbaar kut ras wat alleen maar gehouden wordt door petjesvolk.
avatar
B45M4N
on 10-02-2013 13:30
0
2
Reageer
Deze honden moeten worden afgeschoten, simpele reden eigenaar heeft het dier niet goed afgericht.
avatar
Jaap Aap
on 10-02-2013 13:59
1
3
Reageer
Mooie beesten :D De mijne is ook zo'n vechterbaas! Nu loopt die van mij niet los, maar elke idioot die zijn lieve labrador loslaat in het park en die ff komt "snuffelen" komt er bedrogen uit..

Moeten ze hun suffe kuttelikkers maar aan de lijn houden smile
avatar
Jaap Aap in reactie op annoniem
on 10-02-2013 14:05
1
2
Reageer
Ik zal jou eens aan de riem laten.. valse hond! zal ik je daarna af laten maken ok?
avatar
Jaap Aap in reactie op ­
on 10-02-2013 14:07
1
2
Reageer
ikben ook voor euthanasie van ongenuanceerde domme varkens zoals u zelf!
avatar
Jaap Aap in reactie op Karel Appel
on 10-02-2013 14:07
1
4
Reageer
Mja laten we dan ook maar stoppen met autorijden, vliegen, gymnastiek, voetbal-supporten en god weet wat..
avatar
Jaap Aap in reactie op Bert Bredewoud
on 10-02-2013 14:09
2
2
Reageer
Mja.. FEIT: een POEDEL is een VECHTHOND!! daarom zijn al die poedeltjes van die valse krengen!
avatar
Bert Bredewoud in reactie op Jaap Aap
on 10-02-2013 14:36
4
2
Reageer
Ik zou maar zuinig zijn op die drie laatste hersencellen wink Nog 1 minder en je gaat in de keuken schijten....
avatar
­ in reactie op Jaap Aap
on 10-02-2013 14:48
2
1
Reageer
HAHAHA, iemand hier voelt zich aangevallen. heb je het filmpje wel bekeken? je kan me niet vertellen dat je dit serieus op straat wil laten lopen.
avatar
lechim1963
on 10-02-2013 15:00
3
1
Reageer
Hou toch eens op met "ligt" aan het baasje etc. De baasjes van deze ongelovelijke KUT honden, zijn vaak geen cent beter. Opgeblazen body builders, of ander IQ loos volk die zulke honden hebben. Kijk je naar de hond, weet je gelijk al wat er aan de andere kant van de ruim staat of loopt. Kortom allemaal afschieten die beesten, of inderdaad verbieden. Het gaat hier puur om status en bangmakerij, tot het dus echt fout gaat zoals te zien is in deze filmpjes. Echt KANSLOOS !
avatar
Karel Appel in reactie op Hannie
on 10-02-2013 15:48
4
2
Reageer
Het punt is dat de gemiddelde pitbull wel agressief is, omdat de gemiddelde pitbull eigenaar het verstand heeft van een doperwt (niet allemaal). Maar er is een bepaald soort type mens dat deze beesten aanschaft. De vergelijking tussen een verkrachting v/e 5-jarige en een pitbull snap ik niet helemaal.. Mensen zijn verantwoordelijk voor wat zij zelf doen, honden niet, dus is het niet relevant om die vergelijking te maken. Dat je je neerlegt bij de kwade dingen in deze wereld moet je zelf weten, maar dat is geen algemeen geaccepteerde opvatting. Dan kunnen we de gevangenissen sluiten als iedereen zo denkt, dus wederom een bijzonder argument in mijn ogen. Waarom niet gewoon voorkomen dat mijn kind of kat doodgebeten wordt, die door sommige pitbulls als prooi gezien worden door het houden van pitbulls te verbieden?
avatar
myrdal42
on 10-02-2013 15:51
1
1
Reageer
Een nutteloos honden ras waar van de baas vaak een nog velen malen meer een nutteloos wezen is.
avatar
User1337
on 10-02-2013 16:21
0
0
Reageer
Jah dit ras staat er gewoon bekend om. Of dit nu aan de eigenaar ligt of niet..
Een golden retriever of iets anders waarvan het baasje hem slecht opvoed gaat nooit zo tekeer gaan...
avatar
Schuimtabak
on 10-02-2013 22:38
2
0
Reageer
Poedels zien er inderdaad ook niet uit.
avatar
Misterfish
on 10-02-2013 23:10
1
1
Reageer
Pitbulls zijn prachtige dieren! Maar absoluut niet geschikt als huisdier...
avatar
ska pig
on 11-02-2013 10:15
2
0
Reageer
Poos geleden was ik ook bij de huisarts: tetanusprik en vier gaatjes dichtplakken... American Staffordshire beet me, omdat ik de bocht om kwam.

En jawel hoor, een Tokkie die het beest niet onder controle had. Geen zinnig woord mee te wisselen, hoewel ik niet kwaad was en ook niet bang was voor het beest.

Geef niet zomaar een hond aan de eerste de beste persoon, maar laat agressieve rassen uitsterven.
Want ik bega een moord als-ie mijn kinderen wat aandoet, en dat willen we niet, hè?
avatar
WHATTHENEUK
on 11-02-2013 14:25
1
1
Reageer
to many comments to read!
mijn opinie: Als iemand nou een filmpje maakt met allemaal buitenlanders die iets slechts doen is toch ook niet elke buitenlander slecht?
maja het is ook wel weer zo dat je met sommige rasen meer risico loopt met dit soort dingen.
beetje gemengde gevoelens.
avatar
Viren
on 11-02-2013 15:04
2
0
Reageer
tsjah ben ooit eens als klein kind aangevallen door een paar rotweilers, ik was heel blij dat iemand te hulp schoot door de 2 honden finaal hard te trappen. Toen werd de eigenaar van de honden ook nog boos dat zijn honden mishandeld werden.
Ik denk zelf dat het met de opvoeding van honden te maken heeft. Een maat van had een pitbull en dat was denk ik de liefste hond die ik ooit heb gekend, dat beestje kwam zelfs je pantoffels brengen en voor je neerzetten. haha..
avatar
Zeeuw
on 11-02-2013 19:47
0
2
Reageer
uitmoorden dat kloteras
avatar
AntiFTW
on 14-02-2013 02:22
0
0
Reageer
Eerste keer dat ik reageer op skoften, maar ik kon het niet laten.
Weer een compilatie van achterlijke mensen die niet weten hoe je om moet gaan met honden, en dan de Pitbull WEER een slechte naam willen geven. Een pitbull is een hond, en een hond is een dier, en dus instinctief achter een prooi aan rent.
Dit zijn weer honden die niet opgevoed zijn door mensen hoe ze met honden om moeten gaan (dus niet perse een pitbull), en dan bepaalt de hond wat wel en niet mag.
Zullen we dan ook maar even twijfelen om nog wel voort te planten omdat sommige ouders niet in staat zijn kinderen op te voeden.. En dat een pitbull hard kan bijten.. ja.. het grootste gedeelte van de honden kan dat, als hij/zij denkt dat ie de baas is in de roedel, en ja, zelfs een Jackrussel kan een kind doodbijten, alleen is die iets makkelijker tegen te houden als het fout loopt.
avatar
AntiFTW
on 14-02-2013 02:25
0
0
Reageer
@Karel Appel, de gemiddelde pitbull agressief? waar haal je dat vandaan? En natuurlijk klopt die vergelijking wel.. een kind valt ook onder de verantwoording van zijn ouders tot hij/zij geleerd heeft zich in deze wereld te gedragen. Dat er mensen zijn die iets niet kunnen betekent het niet dat datgene maar verboden moet worden. Daarvoor hebben we examens/certificaten. Het feit dat dat er nog niet is voor grotere honden is de verantwoordelijkheid van de samenleving en/of overheid, niet van een hond die slecht opgevoed is. Dat je gemiddelde pitbull bezitter over 1 kam scheert zegt genoeg over hoe kortzichtig je bent. Een persoon die een poedel koopt en hem slecht opvoed is net zon slechte hondeneigenaar als iemand die een pitbull slecht opvoed.

Dan om niet alleen maar commentaar te geven maar ook een tip voor mensen die het nog niet wisten: Ren nooit weg van een hond, dit maakt jou de prooi en zorgt er voor dat zijn instinct zegt dat hij achter je aan moet rennen en je moet pakken. In plaats daarvan maak je je eigen groot en maak je veel geluid.. Laat zien dat je niet bang bent en indien echt nodig zijn er nog een aantal manieren om de hond te overdonderen: til hem op.. zoals je ziet op dat filmpje met Cesar Millan, sla hem op zijn neus (moet je wel snel zijn raspberry), of als je echt lef hebt (wat ik deed bij mijn lieve pitt om hem te plagen als we stoeiden), druk met je vingers achter in zn kaken, dus achter zijn tanden, en dan laat ie vanzelf los..
avatar
AntiFTW in reactie op ­
on 14-02-2013 02:37
1
0
Reageer
En dan is mijn reactie, geef kortzichtige mensen maar een spuitje, dan roei je die uit en heb je ook geen slecht opgevoede honden meer.
avatar
AntiFTW in reactie op AntiFTW
on 14-02-2013 02:39
0
1
Reageer
Wel hetgene wat ik bij jou zou doen als je in de buurt van mijn hond kwam met een spuitje in ieder geval
avatar
AntiFTW in reactie op FcUtreg4life
on 14-02-2013 02:43
0
0
Reageer
Dus ben jij niet de Alfa in de roedel, want anders voelt die hond niet de noodzaak om zn roedel te verdedigen.
avatar
AntiFTW in reactie op D.Z
on 14-02-2013 02:44
1
0
Reageer
En dan hoor jij in de gevangenis, en niet de hond in de grond
avatar
AntiFTW in reactie op ­
on 14-02-2013 02:46
0
1
Reageer
Nee, maar ik wil ook liever geen leeuw op straat.. en zo zijn er nog wel meer dingen, maar dat gaat langs het feit af dat dit niet ligt aan het ras van een hond
avatar
AntiFTW in reactie op lechim1963
on 14-02-2013 02:51
1
0
Reageer
Zo kansloos, mensen die conclusies trekken zonder blijkbaar te weten waar het om gaat. Sommige mensen willen een hond waar ze mee kunnen spelen zonder bang te zijn dat ze zn rug breken, en dan is een pitbull oid een geweldig speelkameraad. Dat Steve Irwin gedood wordt betekent ook niet dat we alle pijlstaartroggen gaan uitmoorden. Dieren zijn dieren en daar moet je mee omgaan als de dieren die ze zijn. Ik houd ook niet van achterlijke mensen, maar om ze nou allemaal af te schieten. Ik ga er mee om op de manier die ze verdienen.
avatar
AntiFTW in reactie op AntiFTW
on 14-02-2013 02:54
0
1
Reageer
*en doet dat als hij/zij denkt dat ie de baas is in de roedel,
avatar
AntiFTW in reactie op PUTA
on 14-02-2013 02:56
0
1
Reageer
Haha daar vergis je je eigen goed in.
avatar
AntiFTW in reactie op User1337
on 14-02-2013 02:58
0
1
Reageer
Whahahah ja tuurlijk.
avatar
AntiFTW in reactie op ska pig
on 14-02-2013 02:59
0
1
Reageer
Mja eigenlijk wel, want dan sluiten ze jou op. Dus dan voel ik me een stuk veiliger op straat.
avatar
Karel Appel in reactie op AntiFTW
on 18-02-2013 13:11
2
0
Reageer
Durf nou eens eerlijk te kijken naar pitbull-eigenaren en zie dat die in de meeste gevallen stoer doen met hun hond. Ik werk met verstandelijk beperkte jongens en we gaan altijd wandelen in het park. Die ene keer dat er een slecht opgevoede poedel in het park liep en 1 van mijn bewoners aanviel was er niet zo veel aan de hand, want hij werd in zijn benen gebeten, omdat hij weg rende. Ook heel vervelend, maar de kaken van een poedel zijn niet vergelijkbaar met die van een pitbull. Het is hetzelfde als wapens. Je kan een mes met een ak-47 vergelijken. Beide moet je verantwoordelijk mee omgaan. Maar als de eigenaar van de ak-47 verkeerd met zijn wapen omgaat is er iets veel ergers aan de hand dan bij degene met het mes. Er zullen gerust mensen zijn die ze wel goed op kunnen voeden, maar te veel mensen niet, en dan is het gewoon te gevaarlijk.
avatar
Fay
on 07-11-2013 21:32
0
0
Reageer
Ik zeg niet dat dit een perfect ras is en dat alle pitbulls even lief zijn maar ze zijn ook zeker niet allemaal even agressief! En het zijn ook niet allemaal kut mensen die dit soort honden hebben! Deze honden beschermen je met hun leven en het ligt ook erg aan de eigenaars want je moet heel consequent zijn met dit ras. En alle mensen die dit ras belagen tot een onbetrouwbaar kut ras moesten helemaal verscheurd worden door een ECHT agressieve hond! je weet namelijk ook niet de verhalen van deze filmpjes!
avatar
Fay in reactie op Dev
on 07-11-2013 21:36
0
0
Reageer
Rt
avatar
Fay in reactie op Medic
on 07-11-2013 21:39
0
0
Reageer
Dood neervallen dat is het enigste wat jij moet doen!
avatar
Fay in reactie op J@c
on 07-11-2013 21:41
0
0
Reageer
Bedankt wink
avatar
Fay in reactie op User1337
on 07-11-2013 21:45
0
0
Reageer
Als ik fiets met mijn hond word ik erg vaak aangevallen door kleine kut terriërs en andere 'lieve' honden zoals jullie dat vinden en weetje wat die van mij doet hij kijkt er niet eens naar en loopt de andere kant op elke hond kan zo reageren ook een keeshond of een poedel een labrador en ja ook een pitbull
Soortgelijke items

WEEK #50

WEEK #49

WEEK #48

WEEK #47

WEEK #46

Skof.ten Sloop.ser·vice (de; m; meervoud: sloopservices)

Gratis wekelijkse service van de gelijknamige website die als doel heeft de week op een volwaardige manier door midden te hakken.
Bekijk alle video's

Linktip & contact

Heb je een vraag, opmerking, klacht of gewoon een goede linktip? Stuur ons een mail en we zullen zo spoedig mogelijk reageren.

Sociaal

Volg Skoften ook op en !

WhatsApp

Heb je een interessante video of foto waar we iets mee moeten doen? Voeg ons toe op WhatsApp: 06 28 28 69 21!

Vrienden

Fail.nl Trending.nl Biertijd xMissy

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor de wekelijkse nieuwsbrief, of notificatie per mail zodra er een nieuw topic geplaatst wordt.

Top