Die shit is zwaar dood hier man…
/HENNIE!\
Klopt… er moet gepushed worden weer mensen ...
inderdaad...waar zijn joriss, henkiepenkie, fabie enzo gebleven?? forum is idd heel dood laatste tijd!
:Hantteekening:
Komt vast omdat iedereen hier altijd even vriendelijk is
1UP
Klopt ;) , opkankeren
Oblivion - 20 July 2008 10:19 PMKlopt ;) , opkankeren
:( dan spam ik niet meer....je hebt me gekwetst:(
Stovrik - 20 July 2008 10:16 PMKomt vast omdat iedereen hier altijd even vriendelijk is
kusje
RJMiKe - 21 July 2008 06:41 PMOblivion - 20 July 2008 10:19 PMKlopt ;) , opkankeren :( dan spam ik niet meer....je hebt me gekwetst:(
Kusje :) sorry
Hey er is weer leven. Zal ik hier de boel es komen verzieken? Of ben ik nog steeds een schijt newbie.
D.
For Drugs!!
Niet_leden_een_euro - 22 July 2008 11:12 PMOblivion - 20 July 2008 10:19 PMKlopt ;) , opkankeren Hey er is weer leven. Zal ik hier de boel es komen verzieken? Of ben ik nog steeds een schijt newbie.
Je hebt 10 posts, je bent pro! kom maar de boel verzieken dan! doe dan! doe dan!
wat een mentaliteit
WelcomeToTheĐαяқѕιđε™
Dαяқѕιđε - 23 July 2008 12:50 PMwat een mentaliteit
doe wheelie
ok ik zal weer me best doen
Massi is my bitch<3
Suli - 23 July 2008 03:23 PMok ik zal weer me best doen
Allah Akbar!
Hennie - 23 July 2008 12:45 PM Je hebt 10 posts, je bent pro! kom maar de boel verzieken dan! doe dan! doe dan!
Posts zeggen niks joh. Ik heb laatst pas dit schitterend stukje forum ontdekt. Na 2 jaar allemaal die crap op de frontpage te hebben bekeken. But I’ll o behave.
Kusjes!
de gene die onder deze lijn nog kusje(s) zegt is gay -------------------------------------------------------------