PS3: goede AntiAliasing, geen DLC, 3 gig om te installeren
XBOX360: mooiere kleuren, DLC( http://games.fok.nl/news.php?newsid=24624 ), RROD(als je nieuwe koopt heb je hier geen last meer van)
genoeg ruimte om dingen te installeren
bij xbox HOEF je niks te installeren omdat blu-ray kksloom is, en dus hou je genoeg ruimte over voor demo’s, muziek et5c. zonder dat je steeds spellen moet verwijderen als je een nieuwe game hebt
Spellen worden groter..... DVD’s zitten nu al bijna aan hun limiet… en ja blu-ray is de madafokkin future!… PS3 ziet er echt duizend keer vetter uit en gaat minder vaak stuk als crack Xbox.... ken niemand met een kapotte PS3… wel meerdere met een kapotte Xbox360…
@Henkiepenkie
Ik heb genoeg ruimte voor tientallen demo’s en shit.. en waarom zou ik 50 demo’s op me PS3 hebben willen staan? en muziek en video’s prop ik wel in de uberhomecinemaset ... En ik heb ook nog een 1337pc waar dat alles 300x fijner gaat dus hoef ik die troep niet op me ps3…
xbox360 is er ook al veel langer, de enige xbox’n die kapot gaan zijn de eerste die geproduceerd zijn. ps3 is nog niet heel lang uit, dus mochten er problemen zijn...dan moeten ze die nog verhelpen, terwijl ze dat bij xbox al hebben gedaan
PS3: goede AntiAliasing, geen DLC, 3 gig om te installeren
XBOX360: mooiere kleuren, DLC( http://games.fok.nl/news.php?newsid=24624 ), RROD(als je nieuwe koopt heb je hier geen last meer van)
genoeg ruimte om dingen te installeren
bij xbox HOEF je niks te installeren omdat blu-ray kksloom is, en dus hou je genoeg ruimte over voor demo’s, muziek et5c. zonder dat je steeds spellen moet verwijderen als je een nieuwe game hebt
ik weet niet hoor, maar ik heb nog geen enkel spel hoeven te installeren en muziek heb k niet op me ps3 staan. En ik ga geen 50 demo;s op me ps3 zetten.
hoeveel spellen heb je dan?...als je in de toekomst iets van 20 spellen hebt moet je van alles verwijderen, en als je dan een oud spel wil spelen moe je helemaal instaleren en dat is kut
hoeveel spellen heb je dan?...als je in de toekomst iets van 20 spellen hebt moet je van alles verwijderen, en als je dan een oud spel wil spelen moe je helemaal instaleren en dat is kut
ik heb er nu nog maar 2, maar 20 spellen kom k nooit aan. op de ps3 komen alleen de betere spellen uit, als die overbodige poepspellen komen op de xdoos
hennie is een anti-lekker-knallen-en-rond-rijden-in-iemand-anders-zn-wagen gamer. hennie speelt al1 swedish girls, swedish girls 2, swedish girls return en the Uber swedish girl. (btw erg leuke spellen) maar ik ga toch voor GTA, en de halve aarde met mij :P dus ik ga er niet van uit dat dit de laatste is dan zit R* in de problemen ;D !!! WOEHOEE NOG 1 DAG!! :D UBER HAPPY !! :P hahah